Wysyłka w 24 h
Darmowa dostawa dla towarów powyżej 100 zł
sklep@butyjana.pl
794 504 504

adidas Originals

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych linii produktów na świecie znana pod oryginalnym i wiele mówiącym znakiem firmowym – koniczyną, symbolem połączenia trzech kontynentów i ducha igrzysk olimpijskich, już od początku istnienia, czyli od roku 1997 goszcząca w modzie ulicznej pod niemal każdą szerokością geograficzną. Dzięki niej swoboda, która charakteryzuje sportowy styl przeniknęła do naszej codzienności i wciąż stanowi ekscytującą podróż do lat 70., gdy na rynek trafiła ikona linii adidas Originals – model Superstar. Buty te są kwintesencją idei całej kolekcji: wprowadzenia do sprawdzonych schematów odrobiny śmiałości, która pozwoli spojrzeć na znane fasony i wzory z zupełnie nowej perspektywy. Dlatego wiele produktów wchodzących w jej skład, zostało uznanych za kultowe i wciąż możemy je nosić, choć w przypadku niektórych z nich w nieco uwspółcześnionych wersjach. Tchnięto w nie bowiem nowe życie, by znów zachwyciły świat. 

Ustaw kierunek malejący
Strona:
  1. 2
  2. 3
  3. 4

Dwa logotypy – jedna jakość

adidas jest jedyną tak znaną marką, która wykorzystuje równocześnie dwa logotypy i obydwa w takim samym stopniu są rozpoznawane przez klientów. Pierwszy z nich, trzy równolegle ułożone paski – symbol skórzanych elementów, które wzmacniają konstrukcję buta, charakteryzuje linię produktów Performance, czyli typowo sportową. Trójlistną koniczyną natomiast sygnowane są produkty z serii Originals inspirowane miejską kulturą, a przy tym zakorzenione w sportowej tradycji i doświadczeniu marki. W ten sposób markowe buty i odzież adidas przeznaczone pierwotnie dla zawodników są dziś modnymi, nowoczesnymi elementami codziennej garderoby osób aktywnych fizycznie, i nie tylko. Ponieważ produkowane są z precyzyjnie dobranych materiałów wysokiej jakości, często wzbogaconych o nowoczesne rozwiązania technologiczne, zapewniają komfort, który wpływa na uczucie odprężenia i swobody poruszania. Przemyślane, dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, nieskomplikowane i dostosowane do różnorodnych potrzeb – takie właśnie są zarówno odzież, jak i buty sportowe: damskie, męskie, dziecięce, a nawet zimowe sprzedawane pod znakiem legendarnej koniczyny.

Przełomowe fasony

Marka adidas to niekwestionowany ekspert w tworzeniu produktów, którym klienci nadają status kultowych i na stałe wplatają w popkulturowy krajobraz. Dlatego nie dziwi fakt, że ich popularyzatorami są także znane osoby, np. Pharrell Williams czy Rita Ora. Ikony, takie jak buty adidas Superstar to dziś streetwearowa gwiazda – jeden z pierwszych modeli, który poznał, docenił za oryginalne wzornictwo, m.in. popularny przód butów w kształcie muszli, i uwielbia cały świat. Model Tubular łączy w sobie zamiłowanie do prostoty ze współczesnym designem, jego pociągły, oszczędny fason bliższy jest sylwetce sportowego samochodu niż tradycyjnym wzorom butów biegowych, którymi był inspirowany. Nawiązanie do motoryzacji widoczne jest także na podeszwie, której bieżnik przypomina oponę samochodową, tworząc na podłożu ciekawy efekt. Miejscy globtroterzy upodobali sobie natomiast kolekcję NMD, ponieważ piankowa podeszwa Boost amortyzuje każdy wstrząs, oddając energię powstałą podczas ruchu, a miękka wkładka EVA gwarantuje wygodę przez wiele godzin. Oszczędny w formie jest również model ZX Flux – dopasowujący się do stopy niczym skarpeta, jest przewiewny i przyjemny dla skóry, trafi więc w gust najbardziej wymagających osób. W palecie linii adidas Originals nie mogło także zabraknąć ulubionego fasonu wśród młodzieży –  Gazelle. Klasyczne trampki w stylu retro wyróżnia prosta linii zaakcentowana ciekawym przeszyciem na przodzie i wypukłą fakturą na bokach podeszwy.

Niezawodna koniczyna Originals

Brand oferuje produkty dla każdego, a opisywana linia to mariaż sportowego charakteru, współczesnego designu oraz innowacyjności. Sportowe ubrania, np. kurtki, t-shirty i bluzy, szczególnie hoodie, noszone są z długimi, ale i krótkimi spodniami, a w damskiej odsłonie ze spódnicą i trampkami, natomiast garnitury lub sukienki o eleganckim fasonie dopełniane są sneakersami w każdej możliwej kombinacji kolorystycznej. Dodatkiem, któremu nie można się oprzeć, są plecaki, torby, czapki, a nawet opaski sygnowane kultowym logiem. Dzięki firmie adidas casualowy styl opanował ulice światowych miast, ponieważ jego propozycje są na tyle uniwersalne, że można je nosić zarówno podczas treningu, jak i na co dzień. Kreując trendy, marka stała się jednym z liderów w branży sportowej i wydaje się, że jeszcze przez długi czas to się nie zmieni.