FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

1. Czy mogę otrzymać fakturę Vat?
Tak, w tym celu należy zaznaczyć opcję „Faktura Vat” podczas składania zamówienia.

2. Czy macie rozmiar którego nie ma na stronie?
Nie jeśli go nie ma na stronie to go nie posiadamy i nie możemy go sprowadzić gdyż nie sprowadzamy pojedynczych par.

3. Jak długo muszę czekać na przesyłkę?
W większości przesyłek krajowych paczka będzie u Ciebie w następny dzień roboczy.
Dokładny czas oczekiwania dla każdej z usług znajdziesz tutaj.

4. Jaka opcje dostawy wybrać gdy zależy mi na czasie?
Dostawa kurierem jest zdecydowanie szybsza.

5. Czy buty są oryginalne?
Tak, wszystkie buty są oryginalne pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów.

6. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, pod nr telefonu: 794 504 504 w godzinach 10-18-tej w dni robocze.

7. Czy można wymienić rozmiar jeśli okaże się za mały/za duży?
Tak można oczywiście wymienić lub zwrócić buty jeśli nie udało się trafić z rozmiarem.

8. Ile zapłacę za przesyłkę jeśli kupię więcej par?
Przesyłka kurierska taki sam koszt jak 1 para
Poczta Polska – wg wagi

9. Czy wysyłacie buty za granicę ?
Tak wysyłamy tutaj znajdziesz dostępne usługi (ceny) wraz z listę państw do których wysyłamy paczki. Jeśli twojego kraju nie ma na liście napisz do nas, wtedy postaramy się Ci pomóc.

10. Dostępność rozmiaru
Jeśli dany rozmiar można zamówić w sklepie internetowym tzn. że jest on dostępny i znajduje się w naszym magazynie. Jeśli natomiast danego rozmiaru nie da się zamówić a przy produkcie widnieje informacja że produkt został wyprzedany oznacza to że dany rozmiar nie jest już dostępny i nie mamy go w magazynie.

11. Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego ale zapraszamy do sklepu, asortyment jest ten sam.

12. Czy ceny w sklepie stacjonarnym są takie same jak w sklepie internetowym ?
Ceny mogą się różnić.

13. Czy długości wkładek mierzycie dokładnie ?
Nie mierzymy wkładek, długości podane w opisach rozmiarów są rozmiarami podanymi przez producentów.

14. Dlaczego długości wkładek w butach firmy Nike w rozmiarach 36,5 i 37,5 oraz 38 i 38,5 są identyczne?
Też tego nie rozumiemy… Ale oczywiście są różnice w długości wkładek poszczególnych rozmiarów. Problem szerzej opisany w zakładce: TABELE ROZMIAROWE

15. Jak otrzymać rabat / uzyskać kod rabatowy ?
Na karcie produktu dostępna jest opcja “Zdobądź 2 % rabatu za polecenie na Facebooku”. Jest to rabat z którego może skorzystać każdy, wystarczy kliknąć w link oraz postępować zgodnie z instrukcją – rabat zostanie naliczony automatycznie.
Kody rabatowe udostępniane są zazwyczaj w akcjach promocyjnych – jeśli chcesz mieć świeże informacje na ten temat lub wziąć udział w takiej akcji dołącz do nas na Facebooku lub Google+.

16. Skorzystałam/łem z opcji “Zdobądź rabat za polecenie na Facebooku” jednak mój rabat nie został naliczony automatycznie, co mam robić ?
Skontaktuj się z nami lub w adnotacji do zamówienia napisz nam krótką informację np: “Mój rabat za polecenie na Facebooku nie został naliczony”. Wtedy naliczymy twój rabat manualnie.

Towar wysyłamy w 24 h

Dbamy aby przesyłki dochodziły na czas.

Darmowa dostawa dla towarów powyżej 100 zł.

Wymień lub zwróć

Bezproblemowa wymiana lub odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy.

X
Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich wPolityce Prywatności.