FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

1. Czy mogę otrzymać fakturę Vat?
Tak. W tym celu należy zaznaczyć opcję „Faktura Vat” podczas składania zamówienia.

2. Czy macie rozmiar którego nie ma na stronie?
Nie. Jeśli go nie ma na stronie, to go nie posiadamy i nie możemy go sprowadzić, gdyż nie sprowadzamy pojedynczych par.

3. Jak długo muszę czekać na przesyłkę?
W większości przesyłek krajowych paczka będzie u Ciebie w następny dzień roboczy.
Dokładny czas oczekiwania dla każdej z usług znajdziesz tutaj.

4. Czy przesyłka jest płatna?
W przypadku, gdy Twoje zamówienie ma wartość powyżej 119,99 zł i opłacisz je z góry przesyłka jest darmowa.
W innych przypadkach obowiązuje cennik dostępny tutaj.

5. Czy zwrot jest płatny?
Jeśli zachowasz 14-dniowy okres na zwrot towaru, wartość Twojego zamówienia na stronie butyjana.pl wyniosła powyżej 119,99 zł, wybrałeś opcję dostawy kurierem GLS lub InPost oraz opłaciłeś zamówienie z góry przysługuje Ci prawo darmowego zwrotu zamówienia.

6. Jaka opcje dostawy wybrać gdy zależy mi na czasie?
Dostawa kurierem będzie najbezpieczniejszą opcją

7. Czy buty są oryginalne?
Tak, wszystkie buty są oryginalne, pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów.

8. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, pod numerem telefonu: 172000812, w godzinach 7:30-15:30 w dni robocze.

9. Czy można wymienić rozmiar jeśli okaże się za mały/za duży?
Aby wymienić towar na inny, najpierw należy go zwrócić, następnie zamówić nowy.

10. Ile zapłacę za przesyłkę jeśli kupię więcej par?
Przesyłka kurierska - taki sam koszt jak przy zamówieniu jednej pary.
Poczta Polska - wg wagi.

11. Czy wysyłacie buty za granicę?
Tak, wysyłamy. Tutaj znajdziesz dostępne usługi (ceny) wraz z listą państw, do których wysyłamy paczki. Jeśli twojego kraju nie ma na liście - napisz do nas, wtedy postaramy Ci się pomóc.

12. Dostępność rozmiaru
Jeśli dany rozmiar można zamówić w sklepie internetowym, tzn. że jest on dostępny i znajduje się w naszym magazynie. Jeśli natomiast danego rozmiaru nie da się zamówić a przy produkcie widnieje informacja że produkt został wyprzedany oznacza to że dany rozmiar nie jest już dostępny i nie mamy go w magazynie.

13. Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego, ale zapraszamy do sklepu, asortyment jest ten sam.

14. Czy ceny w sklepie stacjonarnym są takie same jak w sklepie internetowym?
Ceny mogą się różnić.

15. Czy długości wkładek mierzycie dokładnie?
Nie mierzymy wkładek, długości podane w opisach rozmiarów są rozmiarami podanymi przez producentów.

16. Dlaczego długości wkładek w butach firmy Nike w rozmiarach 36,5 i 37,5 oraz 38 i 38,5 są identyczne?
Też tego nie rozumiemy… Ale oczywiście są różnice w długości wkładek poszczególnych rozmiarów. Problem szerzej opisany w zakładce: TABELE ROZMIAROWE.

17. Jak otrzymać rabat / uzyskać kod rabatowy ?
Zapisanie się do naszego Newslettera niesie ze sobą wiele korzyści. M.in. można jednorazowo otrzymać 10% zniżki na cały asortyment w sklepie internetowym. Dzięki Newsletterowi będziesz dostawał wiadomości o promocjach i nowościach w naszym sklepie. Jako nasz subskrybent będziesz dodatkowo informowany o specjalnych zniżkach i akcjach promocyjnych. Natomiast dla osób, które wyrażą zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach w sklepach stacjonarnych przeznaczone są specjalne kody rabatowe oraz bonusowe promocje. Obserwuj naszego Facebooka i Instagrama by być na bieżąco z nowymi promocjami!