Zwroty

Ładowanie...

Zgodnie z regulaminem sklepu Butyjana.pl, jeżeli chcesz wymienić towar na inny musisz najpierw zwrócić towar, a następnie dokonać ponownego zakupu. Pamiętaj, że zwrotowi podlegają tylko produkty nieposiadające żadnych śladów użytkowania oraz zwrócone w oryginalnym opakowaniu. Do przesyłki dołącz oryginał dowodu zakupu. Bez niego nie będziemy mogli wymienić towaru. Darmowy zwrot zamówień obowiązuje po spełnieniu wszystkich, poniższych warunków:

· zakupy powyżej 99,95 zł,

· przedpłata,

· dostawa kurierem GLS.

Jeżeli złożyłeś zamówienie z dostawą kurierem GLS i chcesz zwrócić towar, wygeneruj etykietę zwrotną, klikając tutaj.

W pozostałych przypadkach koszt przesyłki ponosi Kupujący.

Aby przesyłka dotarła do nas w nienaruszonym stanie, zapakuj ją w pudełko lub folię kurierską. Pamiętaj, że uszkodzone przesyłki mogą znacznie przedłużyć proces zwrotu. Aby go usprawnić, zastosuj się do poniższych wskazówek.

 

PRZYGOTUJ:

· stabilne opakowanie, najlepiej nasze pudełko, w którym wysłaliśmy Ci towar

· materiał do wyłożenia wnętrza opakowania, np. papier lub folia bąbelkowa

· taśmę klejącą

· nożyczki

 

WAŻNE!

· Nie oklejaj taśmą klejącą oryginalnego pudełka producenta (dotyczy obuwia)

· Nie naklejaj etykiety z adresem bezpośrednio na pudełko producenta (dotyczy obuwia)

 

Adres do zwrotu towaru:
Butyjana.pl
Zarzecze 65
36-041 Boguchwała
POLSKA

tel. 172000812
e-mail: sklep@butyjana.pl

 

 

obuwie biegowe sklep online obuwie biegowe sklep rzeszów nike rzeszów

 

Chcesz dokonać zwrotu w salonie stacjonarnym?
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu osobiście, wystarczy dostarczyć zwracany asortyment wraz z podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy do jednego z naszych salonów stacjonarnych w Rzeszowie (Galeria Handlowa Millenium Hall ul. Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów lub Centrum Handlowe RESPAN ul. Rejtana 53a, 35-326 Rzeszów). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać dane umożliwiające kontakt na potrzeby realizacji procesu zwrotu oraz dokument lub inne informacje umożliwiające identyfikację zawartej umowy sprzedaży (np. paragon, fakturę, numer zamówienia, inne). Możesz również skorzystać z gotowego formularza odstąpienia od umowy, dostępnego poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy musi być podpisane. Załączenie paragonu lub faktury przyspiesza realizację procesu odstąpienia od umowy.

 

Nie możesz namierzyć swojej przesyłki?
Jeśli status Twojej dostawy nie zmienił się od 5 dni roboczych, a firma kurierska nie kontaktowała się z Tobą, prosimy daj nam znać. W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, a w razie potrzeby, zlecić jej poszukiwanie.

 

W jakiej formie otrzymasz zwrot środków?
W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności, tą samą drogą otrzymasz zwrot środków. Jeśli opłaciłeś zamówienie za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w Formularzu Zwrotu. Jeśli dokonałeś opłaty poprzez serwis PayPal, PayU lub za pomocą specjalnego vouchera, pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów.